Palmpasen

De dienst van 29 maart was een bijzondere dienst; we vierden Palmpasen.

Na een korte dienst van dhr. Gosker kwamen kinderen, samen met hun ouders en andere geïnteresseerden, met hun versierde Palmpasen stokken in de kerk. De kinderen hebben eerst een tocht door de kern van Wapserveen gelopen, o.l.v. De Zendestriekers. Daarna kwamen ze op een kar naar de kerk. Hier werden liedjes gezongen en werd het verhaal over de intocht in Jeruzalem verteld. Daarna konden de kinderen eieren zoeken rondom de kerk. Mooi om te zien dat hier zoveel kinderen aan mee doen.