Welkom

Welkom op de website van de dorpskerk in Wapserveen. Fijn dat u onze site bezoekt. Onze dorpskerk is gelegen aan de doorgaande weg in Wapserveen, Oosteinde 31. Eens in de twee weken is er op zondag om 10.00 u. een dienst. Van oorsprong is onze kerk vrijzinnig hervormd en sinds het ontstaan van de PKN een protestantse gemeente. Of dit nu nog een uitgesproken signatuur is van de gemeente moet in het midden worden gelaten. Feit is dat die signatuur wel een openheid met zich mee heeft gebracht. De kerkelijke gemeente wordt ervaren als een open, vriendelijke en informele gemeente, waar een ieder zich thuis kan en mag weten. Een gemeente die streeft naar een zo groot mogelijke betrokkenheid bij onze leefwereld in het algemeen en het dorpsleven in het bijzonder.  Op deze website vindt u informatie over de kerk en haar gemeente. Wij hopen dat u hier kunt vinden wat u zoekt. Uiteraard bent u ook van harte welkom bij ons in de kerk voor kerkdiensten en/of andere activiteiten. Heeft u een vraag? Aarzel dan niet die aan ons te stellen via het tabje CONTACT. Wij zien u graag nog eens weer!